Tajskie lody zyskały popularność na całym świecie, również w ostatnim czasie w Polsce, głównie za sprawą widowiskowej technologii wytwarzania, innej niż w przypadku amerykańskich świderków, lodów włoskich czy tych sprzedawanych na gałki. Kupujący może przyglądać się procesowi powstawania swojego zamówienia podziwiając przy tym zręczność lodziarza, który często operuje szpachelkami do lodów niczym ninja mieczami.
Jednak to nie tylko fakt, że oczekiwanie na złożone zamówienie stanowi rozrywkę sprawił, że lody tajskie zaskarbiły sobie uznanie i popularność. Przede wszystkim są one naturalne – wytwarzane z niezmrożonej masy lodowej mieszanej bezpośrednio przed podaniem z różnego rodzaju dodatkami takimi jak świeże owoce, czekolada czy ciasteczka na płycie mrożącej.
Sprzedaż lodów tajskich może być ciekawym pomysłem na biznes, alternatywą dla innych ulicznych fastfood i mniej widowiskowych stoisk w różnego rodzaju centrach handlowych. Tym bardziej, że nie wymaga dużych nakładów finansowych. Okazuje się, że w pełni wyposażony wózek można kupić już za kwotę około 16. 000 zł. A jeśli ktoś zdecyduje się na franczyzę, nakłady będą jeszcze niższe.
Chcesz więcej pomysłów na rozkręcenie własnego biznesu? Jeżeli tak, przydatne porady i wskazówki inwestycyjne uzyskasz też pod adresem Lublin Info.
Jest również w Polsce kilka firm, które oferują wynajęcie wózka, co również może być dobrym rozwiązaniem – nie ponosimy dużych kosztów na początku działalności i możemy sprawdzić bez ryzykowania większych kwot, czy biznes przyniesie nam zysk. Należy jeszcze wspomnieć, że sprawne siekanie i zagarnianie szpachelkami na płycie mrożącej wymaga nabycia wprawy, ale jest to umiejętność do opanowania przy odrobinie chęci i zdolności manualnych.